Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Zgłoszenie reklamacji

Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres

ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C.
ul. Graniczna 24
43-100 Tychy

lub drogą elektroniczną na adres

sprzedaz@klaczak.com.pl

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć między innymi numer zamówienia lub numer faktury, przyczynę reklamacji, zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,  oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

2.Odesłanie produktu

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:
ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C.
ul. Graniczna 24
43-100 Tychy

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami zlecimy odbiór reklamowanego produktu od ciebie. Produkt należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie.

 

Zwrot towaru

Ze względu na to, że nasze drzwi harmonijkowe każdorazowo robimy na zamówienie klienta, nie przyjmujemy zwrotu zakupionego towaru.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl