Jak kupować?

Jesteśmy producentem drzwi harmonijkowych, które sprzedajemy. Każde drzwi robimy na zamówienie, po wcześniejszych potwierdzeniach obydwu stron: sprzedawcy - ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C. oraz klienta.

W związku z tym oferta w naszym sklepie ma jedynie charakter informacyjny i służy klientowi do zbudowania zapytania ofertowego, które później wspólnie dopracowujemy zgodnie z naszymi możliwościami i życzeniami klienta.

 

Krok 1. Budowa zamówienia

Produkty do zamówienia wybiera się u nas tak, jak w innych sklepach internetowych - w formie "napełniania koszyka". Możliwe jest dołożenie produktu do zamówienia, zmiana ilości produktów, usunięcie wybranych produktów z zamówienia lub wycofanie się z zakupów. Naciśniecie przycisku "Potwierdzam zamówienie" jest wysłaniem zapytania ofertowego, które później wspólnie dopracowujemy. Zachęcam do wypełniania pola "Uwagi" o dodatkowe życzenia klienta.

Droga zamówień składanych telefonicznie lub mailowo jest taka sama. Budujemy ofertę, wysyłamy Państwu specyfikację o nazwie ZAMÓWIENIE i czekamy na jej potwierdzenie lub uwagi do zmian.

 

Krok 2. Dane Kupującego

Do zrealizowania transakcji potrzebujemy adres dostawy oraz numer telefonu i adres mailowy Klienta. Dane te przekazujemy wybranej firmie kurierskiej.
Otrzymanych danych nie stosujemy w celach marketingowych. O szczegółach wykorzystania i przechowywania Państwa danych piszemy w naszej Polityce prywatności.

 

Krok 3. Potwierdzenie zamówienia ze strony ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C. - oferta

Na zapytanie odpowiadamy wysyłając mailem szczegółową specyfikację zamówienia. Należy sprawdzić szczegóły specyfikacji, bo na jej podstawie przygotowujemy i wysyłamy zamówione produkty. Na tym etapie można jeszcze zmienić lub wycofać zamówienie.

 

Krok 4. Potwierdzenie zamówienia ze strony klienta - zapłata

Zamówienie realizujemy dopiero po otrzymaniu ustalonej zapłaty. Najczęściej samą zapłatę traktujemy jako potwierdzenie ostatnio wysłanej specyfikacji. Wpłaty z numerem zamówienia i nazwiskiem Klienta przyjmujemy na nasz rachunek firmowy w banku Inteligo:
ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C.
43-100 Tychy ul. Graniczna 24, Polska
Numer rachunku:
50 1020 5558 1111 1187 2960 0172

Po zaksięgowaniu zapłaty zamówienie otrzymuje u nas status "oddane do produkcji" i rozpoczynamy jego realizację. Ze względu na to, że nasze drzwi harmonijkowe każdorazowo robimy na zamówienie klienta, nie przysługuje Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru.  Niektóre zmiany w zamówieniu o statusie "oddane do produkcji" mogą powodować powstanie dodatkowych kosztów.

 

Krok 5. Dostawa zakupionego towaru.

Towar wysyłamy przez firmę kurierską UPS. W momencie nadania paczki otrzymają Państwo mail z systemu UPS. Będzie można śledzić drogę swojej paczki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl